Klantenservices

Klantenservices

Onze kwaliteit

Hoe neem ik contact op met Silvo?

Wil je zo snel mogelijk antwoord op jouw vraag? Bekijk dan onze FAQ’s. Hier vind je snel het antwoord op vragen die vaak aan ons gesteld zijn.

Wat als ik het antwoord op mijn vraag niet kan vinden?

Neem contact met ons op en doe dit op de manier die jou het beste uitkomt.

Bel ons

Op 070 240 08 45. Je kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag, van 08:30 uur tot 17:00 uur.

Stuur ons een e-mail

Stuur jouw e-mail naar sales@silvo.nl. We streven ernaar jouw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.

Social media

Stuur of een berichtje via Facebook.

Klachten

Heb je een beschadigd, foutief of bedorven product gekocht? Wat vervelend dat jouw Silvo-product niet is zoals het hoort. Meld dit bij ons via e-mail. We ontvangen hierbij graag foto’s van de verpakking en de supermarkt waar je het product hebt gekocht

Heb je een andere klacht?

Stuur jouw klacht naar sales@silvo.nl of bel ons op 070 240 08 45 Je kunt ons bereiken van maandag tot vrijdag, van 08:30 uur tot 17:00 uur.